December 17

Սովորողի գնահատում

Իմ բլոգը բացվել է մայիս ամսին: Ես այնտեղ տեղադրում եմ իմ նկարած նկարները և հորինուկները: Ես գնում եմ կարատեի և պաշտպանում քույրիկիս: Ես նաև մասնակցել եմ մեդիաուրբաթին: Մենք աշխատում ենք Power point ծրագրով: Ես շատ բանաստեղծություններ և հեքիաթներ եմ կարդացել: Ես սիրում եմ մաթեմատիկա: Հիմա ձմեռ է, և մենք խաղում ենք գաղտնի սանտա, դա շատ հետաքրքիր խաղ է: Մենք նաև աշխատում ենք word ծրագրով: Ես ընտրել եմ տեխնոլոգիան և ես հիմա գնում եմ տեխնոլոգիայի: Ես իմ բլոգում ունեմ քառասուներեք փոստ: Մենք նաև ունենք էլ. հասցե, դրա միջոցով կարելի է ինչ-որ մեկին նամակ ուղարկել: Մենք դասարանում աշխատում ենք համակարգչով:

 


Posted December 17, 2020 by grigorbaghdasaryan in category Uncategorized

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*