May 25

Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն

Ժամանակահատվածը` մայիսի 15֊30

Նպատակը` երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

Ընթացքը`

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

կատարել եմ

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

Բնագիտության հաշվետվություն

Վագրերի մասին

Ուտելու և թունավոր սնկեր

Ուտելու և թունավոր սնկեր

ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՓՈՐՁ

Ինչու եմ սիրում այս միրգը

Բնագիտության հաշվետվություն

Աֆրիկա

3.Մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել։


Posted May 25, 2022 by grigorbaghdasaryan in category Բնագիություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*